အေႏွာင္အဖြဲ႕ဟူသည္
••••••••••••••••••
ဥပမာေသာ္ကား ႏြားနက္ကိုလည္းေကာင္း၊ ႏြားျဖဴကိုလည္းေကာင္း
တစ္ေခ်ာင္းတည္းေသာ ေလွ်ာ္ႀကိဳးျဖင့္ျဖစ္ေစ၊ သားေရႀကိဳးျဖင့္ျဖစ္ေစ
ခ်ည္ထားကုန္ရာ၏။
ႏြားနက္သည္ ႏြားျဖဴ၏ အေႏွာင္အဖဲြ႕ မဟုတ္၊
ႏြားျဖဴသည္လည္းႏြားနက္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
ထိုႏြားႏွစ္ေကာင္တို႔ကို ခ်ည္ထားေသာ တစ္ေခ်ာင္းတည္းေသာ ေလွ်ာ္ႀကိဳး၊
သို႔မဟုတ္ သားေရႀကိဳးသည္ပင္ ထိုႏြားႏွစ္ေကာင္တို႔၌ အေႏွာင္အဖဲြ႕တည္း။
ဤအတူ -
မ်က္စိသည္ ႐ူပါ႐ံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
႐ူပါ႐ံုတို႔သည္ မ်က္စိ၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
နားသည္ သဒၵါ႐ံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
သဒၵါ႐ံုသည္ နား၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
ႏွာေခါင္းသည္ ဂႏၶာ႐ံုတို႔၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
ဂႏၶာ႐ံုသည္ ႏွာေခါင္း၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
လွ်ာသည္ ရသာ႐ံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
ရသာ႐ံုသည္ လွ်ာ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
ကိုယ္သည္ ေဖာ႒ဗၺာ႐ံုတို႔၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
ေဖာ႒ဗၺာ႐ံုတို႔သည္ ကိုယ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၌ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
စိတ္သည္ သေဘာတရားတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊ သေဘာတရားတို႔သည္ စိတ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၌ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
( သံေယာဇနသုတ္ )
အေႏွာင္အဖြဲ႕ဟူသည္
••••••••••••••••••
ဥပမာေသာ္ကား ႏြားနက္ကိုလည္းေကာင္း၊ ႏြားျဖဴကိုလည္းေကာင္း တစ္ေခ်ာင္းတည္းေသာ ေလွ်ာ္ႀကိဳးျဖင့္ျဖစ္ေစ၊ သားေရႀကိဳးျဖင့္ျဖစ္ေစ ခ်ည္ထားကုန္ရာ၏။
ႏြားနက္သည္ ႏြားျဖဴ၏ အေႏွာင္အဖဲြ႕ မဟုတ္၊
••••••••••••••••••
ဥပမာေသာ္ကား ႏြားနက္ကိုလည္းေကာင္း၊ ႏြားျဖဴကိုလည္းေကာင္း တစ္ေခ်ာင္းတည္းေသာ ေလွ်ာ္ႀကိဳးျဖင့္ျဖစ္ေစ၊ သားေရႀကိဳးျဖင့္ျဖစ္ေစ ခ်ည္ထားကုန္ရာ၏။
ႏြားနက္သည္ ႏြားျဖဴ၏ အေႏွာင္အဖဲြ႕ မဟုတ္၊
ႏြားျဖဴသည္လည္းႏြားနက္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
ထိုႏြားႏွစ္ေကာင္တို႔ကို ခ်ည္ထားေသာ တစ္ေခ်ာင္းတည္းေသာ ေလွ်ာ္ႀကိဳး၊ သို႔မဟုတ္ သားေရႀကိဳးသည္ပင္ ထိုႏြားႏွစ္ေကာင္တို႔၌ အေႏွာင္အဖဲြ႕တည္း။
ဤအတူ -
မ်က္စိသည္ ႐ူပါ႐ံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
႐ူပါ႐ံုတို႔သည္ မ်က္စိ၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
နားသည္ သဒၵါ႐ံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
သဒၵါ႐ံုသည္ နား၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
ႏွာေခါင္းသည္ ဂႏၶာ႐ံုတို႔၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
ဂႏၶာ႐ံုသည္ ႏွာေခါင္း၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
လွ်ာသည္ ရသာ႐ံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
ရသာ႐ံုသည္ လွ်ာ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
ကိုယ္သည္ ေဖာ႒ဗၺာ႐ံုတို႔၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
ေဖာ႒ဗၺာ႐ံုတို႔သည္ ကိုယ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၌ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
စိတ္သည္ သေဘာတရားတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊ သေဘာတရားတို႔သည္ စိတ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၌ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
( သံေယာဇနသုတ္ )
ထိုႏြားႏွစ္ေကာင္တို႔ကို ခ်ည္ထားေသာ တစ္ေခ်ာင္းတည္းေသာ ေလွ်ာ္ႀကိဳး၊ သို႔မဟုတ္ သားေရႀကိဳးသည္ပင္ ထိုႏြားႏွစ္ေကာင္တို႔၌ အေႏွာင္အဖဲြ႕တည္း။
ဤအတူ -
မ်က္စိသည္ ႐ူပါ႐ံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
႐ူပါ႐ံုတို႔သည္ မ်က္စိ၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
နားသည္ သဒၵါ႐ံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
သဒၵါ႐ံုသည္ နား၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
ႏွာေခါင္းသည္ ဂႏၶာ႐ံုတို႔၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
ဂႏၶာ႐ံုသည္ ႏွာေခါင္း၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
လွ်ာသည္ ရသာ႐ံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
ရသာ႐ံုသည္ လွ်ာ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
ကိုယ္သည္ ေဖာ႒ဗၺာ႐ံုတို႔၏အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
ေဖာ႒ဗၺာ႐ံုတို႔သည္ ကိုယ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္။
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၌ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
စိတ္သည္ သေဘာတရားတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊ သေဘာတရားတို႔သည္ စိတ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္၊
အမွန္ကား ထိုႏွစ္ပါးကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွဳ 'ဆႏၵရာဂ'သည္ ထိုႏွစ္ပါးတို႔၌ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။
( သံေယာဇနသုတ္ )
Credit မပ်က္ ၿပန္လည္ၿဖန္႔ေဝပါရေစ၊
AntwortenLöschen