Montag, 7. Januar 2013

၅။ မဂၢါမဂၢဉာဏဒႆန ၀ိသုဒၶိ။ (မဂ္ဟုတ္သည္, မဟုတ္သည္၌ ဉာဏ္အျမင္ စင္ၾကယ္မႈ)။


မဂ္ဟုတ္သည္, မဟုတ္သည္ကို ပိုင္းျခားသိျမင္ေသာဉာဏ္သည္
မဂၢါမဂၢဉာဏဒႆန ၀ိသုဒၶိ မည္၏။

ဤအဆင္႔တြင္ ေယာဂီပုဂၢိဳလ္သည္၊ ႐ုပ္၊နာမ္ တို႔၏ ျဖစ္ပ်က္မႈသေဘာကို ႐ွင္းလင္းစြာျမင္ေသာေၾကာင့္ စိတ္အလြန္ၾကည္လင္ေပသည္။
ေယာဂီပုဂၢိဳလ္၏ သႏၲာန္၌ ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္၀ါမ်ား ထြက္ေပၚ၍လာေပသည္။

ထိုအခါ “ငါသည္ ေ႐ွးက ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္၀ါ မျဖစ္ဖူးေခ်။ ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္၀ါ ထြက္ျဖာေစႏိုင္ေသာစိတ္သည္ မဂ္စိတ္၊ ဖိုလ္စိတ္ပင္ ျဖစ္ရာ၏။ ငါမဂ္ ရၿပီ၊ ဖိုလ္ ရၿပီ” ထင္၍၊ အားထုတ္ဆဲ ကမၼ႒ာန္း ကိုစြန္႔၍
ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္၀ါ ေပၚ၌ ႏွစ္သက္ကာ လမ္းမွားသို႔ ေရာက္တတ္ေပသည္။

ယင္းကဲ့သို႔ ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္၀ါ ျဖစ္ေသာ္၊ ေယာဂီပုဂိၢဳလ္သည္ ၀ိပသနာတရားကို မျပတ္ ႐ွုမွတ္ အားထုတ္မွသာလွ်င္ မဂ္, ဖိုလ္ ရေၾကာင္း လမ္းမွန္ (မဂၢ)ျဖစ္ေပသည္။

အေရာင္အ၀ါ ၌ ႏွစ္သက္လွ်င္ လမ္းမွား (အမဂၢ) ျဖစ္ေပသည္။
ဤသို႔ လမ္းမွန္၊ လမ္းမွားကိုသိျမင္ေသာ ဉာဏ္သည္၊ မဂၢါမဂၢဉာဏဒႆန ၀ိသုဒၶိ မည္၏။

(မွတ္ခ်က္။ ဤအဆင္႔သည္အလြန္အေရးႀကီး၏။ မိမိ ခႏၶာကိုယ္ထဲမွ အလင္းဓာတ္ႀကီး ထြက္လာေသာအခါ အလြန္ဆန္းၾကယ္စြာ၊ ခံစားရသည္။ သို႔ေသာ္ ခႏၶာ နိေရာေဓာ (တနည္း) ျဖစ္၊ပ်က္ ဆံုးသည္ကို မေတြ႕ေသးလွ်င္ ဆက္၍ ႐ွုမွတ္အားထုတ္ရေပမည္။)

( သဂၤဟ၊ ၁၅၆ )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen