Montag, 8. Oktober 2012

ေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း

ဂ်ာမဏီနိုင္ငံ ဖရန္႔ဖတ္ၿမိဳ့ တြင္ ဓမၼဒူတဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ အရွင္ေဆကိႏၵသည္ ေလးရက္ ေလးညတုိင္တိုင္ ဗုဒၶသာသာဝင္ သူေတာ္စင္ အေပါင္းတို႔ အတြက္ ေန႔မအား ညမနား တရားဓမၼမ်ားခ်ီးၿမွင္႔ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ဗုဒၶဘာသာသည္ အသိဉာဏ္ျဖင့္ တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ဘာသာ ၿဖစ္သည္႔အေလွ်ာက္ ဘာသာေရး အသိဉာဏ္ ဘဝအသိဉာဏ္ ရရိွခဲ႔ရပါသည္။
         ဆရာေတာ္သီတင္းသံုးေနစဥ္ သူေတာ္စင္အေပါင္းတို႔မွ အားသြန္ခြန္စိုက္ ေဝယ်ာေဝစၥကုသိုလ္ ဓမၼသဝန ကုသိုလ္ စသည္႔ ကုသုိလ္မ်ား ေဆာင္ရြက္ခဲ့ႀကသည္မ်ားကို က်ေနာ္၊က်မ တို႔မွ ဝမ္းသာစြာၿဖင္႔ သူေတာ္ေကာင္းအေပါင္းတို႔၏ ၿဖဴစင္ေသာ ေကာင္းမူအစုစု အတြက္ သာဓု အႀကိမ္ႀကိမ္ ေခၚဆိုလိုက္ရပါသည္။
         ၃၁ဘုံသား ေဝေနယ် မ်ားတို႔သည္ က်ေနာ္၊က်မတို႔ ၿပဳလုပ္ခဲ့ေသာ ကုသိုလ္ေကာင္မူတို႔ေႀကာင္႔ ကိုယ္ စိတ္ ႏွစ္ျဖာ က်မၼာ ခ်မ္းသာႀကၿပီး ၿမတ္ဗုဒၶသာသနာ ကို ဆတက္ထမ္းပိုး ေထာက္ပံ့ေဆာင္ရြက္နုိင္ႀကပါေစ။
ဗုဒၶသာသနံ စိရံ တိ႒တုု...ဗုဒၶသာသနံ စိရံ တိ႒တု...ဗုဒၶသာသနံ စိရံ တိ႒တု………

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen